Ubytovací a provozní řády 12. 2. 2020
Ubytovací řád Hostelu Pražačka
- Hostelový host (dále jen klient) je povinen dodržovat ustanovení tohoto ubytovacího řádu.
- Ubytovatel ubytuje pouze občana, který se zaeviduje, tzn., vyplní registrační formulář dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a zákona č. 110/2019 Sb.
- Právním důvodem pro zpracování osobních údajů jsou:
- Pro cizince: zákonná povinnost - zákon o pobytu cizinců na území České republiky (jméno a příjmení ubytovaného cizince, den, měsíc a rok narození, státní občanství, číslo cestovního dokladu, počátek a konec ubytování), zákon o místních poplatcích;
- Pro občany ČR: zákon o místních poplatcích ve znění vyhlášky zřizovatele (doba ubytování, účel pobytu, jméno, příjmení, adresa místa trvalého pobytu nebo místa trvalého bydliště v zahraničí, datum narození a číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu fyzické osoby, která jej poskytla)
- Plnění smlouvy: ubytovací smlouva či proces jednání vedoucí k podpisu smlouvy na žádost klienta – vytvoření rezervace a předmět plnění
- Plnění smlouvy: parkování v objektu hostelu,
- Souhlas klienta s uložením dat pro případné marketingové účely
- Klient je oprávněn v souvislosti s osobními údaji se na nás obrátit a ověřit si, jak tyto údaje zpracováváme, pro jaký účel, jak s nimi nakládáme a dále má právo vznést námitku či žádost o výmaz. Pokud neexistuje jiný právní základ zpracování osobních údajů (viz výše), bude klientovi vyhověno v zákonné lhůtě 30 dnů.
- Venkovní prostory hostelu jsou monitorovány kamerami se záznamem za účelem ochrany majetku klientů a ubytovatele. Takový záznam je uchováván po dobu 48 hodin a je zabezpečen moderními standardy ve smyslu Směrnice pro provozování kamerového systému, která je na vyžádání k nahlédnutí.
- Klientovi je zpřístupněn přístup do hostelové wifi sítě za podmínek, které jsou definovány v příloze tohoto dokumentu.
- Každý klient je povinen seznámit se s ubytovacím řádem Hostelu Pražačka a dodržovat ho.
V případě opakovaného nebo hrubého porušení hrozí ukončení pobytu ze strany ubytovatele, a to bez náhrady škody.
- Po přihlášení zaplatí klient celou částku za ubytování v CZK nebo EUR, na kterou mu personál vystaví daňový doklad.
- Po zaplacení obdrží klient klíče od hostelu – branky areálu, vstupních dveří objektu a pokoje, v případě pobytu na pokojích se společnou koupelnou obdrží i klíč od uzamykatelné skřínky na pokoji.
- Při ztrátě klíče od pokoje se účtuje pokuta v hodnotě 1 000 Kč, ze které se uhradí výměna zámků.
- Veškeré osoby (návštěvy), které nejsou na hostelu ubytovány, je nutné hlásit na recepci personálu.
- Check-out: mezi 8:00-10:00 – klientům, kterým v daný den pobyt končí, jsou povinni opustit pokoj do 10:00 dopoledne.
- Check-in: 14:00-20:00 – ubytování nově příchozích je možno od 13:00 do 20:00, není-li domluveno jinak.
- Mezi 08:00 až 13:00 si ubytovatel vyhrazuje právo na běžný úklid prostor hostelu.
- V případě prodloužení pobytu je nutné částku uhradit den před vypršením stávajícího pobytu! (např. pobyt zaplacen do 2. 10. je nutno prodloužit a zaplatit nejpozději do 1.10.)
- Každý klient je povinen udržovat čistotu (vyhazovat odpadky) a uklízet po sobě (kuchyň, společné prostory).
- Klienti jsou povinni dodržovat noční klid od 22:00 do 7:00.
- V celém objektu platí přísný zákaz kouření. Kouření je povoleno mimo budovu hostelu, nebo pouze na balkoně. Kouření v objektu pod pokutou 1000 Kč, při dalším porušování až 5 000 Kč.
- V celém areálu platí přísný zákaz používání omamných látek.
- Zvířata v tomto hostelu nejsou povolena.
- Není dovoleno bez souhlasu personálu přemisťovat jakýkoli nábytek či jiný majetek hostelu.
- Po ukončení pobytu je klient povinen předat pokoj ve stavu, v jakém do něj přišel. Případné škody budou řešeny individuálně.
- V případě nutné opravy ze strany hostelu předejte zprávu personálu, která ji zapíše do knihy závad a následně ji vyřeší.
- Každý klient je povinen seznámit se s požárním řádem a poplachovými směrnicemi a v případě nebezpečí se jimi řídit.
- Za způsobené škody na majetku klienta či jejich odcizení ve volně přístupných částech hostelu nenese ubytovatel žádnou zodpovědnost.
- Po domluvě předem možnost uschování zavazadel zdarma pro klienty hostelu v pracovní dny od 8:00 do 20:00.
- Ubytovatel si vyhrazuje právo okamžitě zrušit ubytování v případě hrubého porušení jednotlivých ustanovení tohoto řádu. Na případnou neznalost nebude brán zřetel. Převzetím klíčů ubytovaný s ubytovacím řádem souhlasí a zavazuje se k jeho dodržování.
- Provoz internetové sítě se řídí provozním řádem v místě služby.
- Provoz parkoviště se řídí vlastním provozním řádem v místě služby.
Provozní řád WI-FI sítě:
Poskytovatel:
Sportovní a rekreační areál Pražačka se školní jídelnou, Za Žižkovskou vozovnou 19/2716, Praha 3, 130 00
IČO: 63831481, DIČ: CZ63831481
tel.: +420 222 592 061
e-mail: info@prazacka.cz,
web: www.prazacka.cz
Název sítě: SARAP_HOSTEL
Heslo: sportzizkov
- Klientem se pro účely tohoto provozního řádu rozumí osoba, která je řádně zaregistrovaná pro aktivaci internetu v síti.
- Síť je určena ke komunikačním účelům klientů (email, web, IP telefonie apod.), nikoli ke komerčním účelům a poskytováním reklamy.
- Registrace do sítě je zdarma, anonymní a vyžaduje přidělené heslo.
- Služba je poskytována nepřetržitě vyjma přestávek nezbytných pro údržbu sítě. Rychlost připojení není garantována. Klient nemusí být na takový výpadek či snížení rychlosti upozorněn.
- Provoz na síti není šifrován, z bezpečnostních důvodů se doporučuje, aby klient využil svůj vlastní firewall.
- Klient je povinen používat pouze IP adresu, kterou dostane přidělenu. V opačném případě bude klientovi okamžitě přerušen jakýkoli přístup k síti bez nároku na jakoukoli náhradu.
- Klient nese veškerou odpovědnost za jakoukoliv škodu vzniklou v důsledku zneužití připojení k Internetu či nedodržení těchto podmínek.
- Klient služby nesmí využívat službu k rozesílání nevyžádaných informací či zpráv (zejména e-mailů) třetím osobám. Klient služby dále nesmí využívat službu k šíření informací v rozporu s platnými právními předpisy či v rozporu s dobrými mravy.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za obsah informací přenesených prostřednictvím služby, zejména za obsahovou správnost a úplnost takových informací.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za případné škody klienta na hardwaru či softwaru, ztrátu dat či jinou ztrátu způsobenou při použití služby.
- Klient je povinen užívat pouze legální programové vybavení a prostředky, které jsou v souladu s platnými zákony ČR.
- Poskytovatel může omezit přístup klientů na vybrané webové prezentace a adresy, zejména ty, které obsahují pornografii, poskytují data, která jsou předmětem ochrany autorského zákona, mají rasistický, fašistický, teroristický či jinak nebezpečný obsah. Poskytovatel je oprávněn nastavit aktuální pravidla povolených a nepovolených přístupů dle legislativy a svého uvážení.
- Klient je povinen užívat službu pouze způsobem, který je v souladu s příslušnými obecně závaznými právními předpisy, provozními podmínkami veřejných telekomunikačních služeb a pokyny poskytovatele.
- Klient má zakázáno zneužívat připojení k telekomunikační síti, zejména využíváním k jiným než řádným účelům.
- Připojením k síti klient vyjadřuje svůj souhlas s provozním řádem.
- Provozní řád pro wifi je součástí ubytovacího řádu s účinností od 5. 11. 2019
Příloha č. 2
Provozní řád nehlídaného parkoviště Hostelu Pražačka
Provozovatel:
Sportovní a rekreační areál Pražačka se školní jídelnou, Za Žižkovskou vozovnou 19/2716, Praha 3, 130 00
IČO: 63831481, DIČ: CZ63831481
tel.: +420 222 592 061
e-mail: info@prazacka.cz, web: www.prazacka.cz
Správce pověřený provozem: Petra Lacková
telefon: +420 777 465 632
e-mail: hostel@prazacka.cz
Provozní doba parkoviště: provozní doba pro klienta parkoviště je každý den v týdnu 24 hodin.
Práva a povinnosti provozovatele:
Provozovatel odpovídá za:
- Dopravní značení a organizaci provozu parkoviště a) viditelné umístění ceníku za parkovací služby, provozní doby a provozního řádu parkoviště a za zabezpečení sjízdnosti, schůdnosti a čistoty parkoviště.
- Správnost a úplnost daňového dokladu za parkovné.
- Provozovatel a správce pověřený provozem upozorňují návštěvníky, že parkoviště není parkovištěm hlídaným a provozovatel ani správce nezajišťují ochranu a ostrahu zaparkovaných automobilů, tedy neodpovídají za parkující vozidla a věci ponechané ve vozidle.
- Provozovatel je povinen klienta poučit o správné manipulaci s motorizovanou bránou, která je součástí parkoviště.
- Správce pověřený provozem je oprávněn:
- vybírat parkovné
- požadovat po klientech plnění jejich povinností vyplívajících z tohoto provozního řádu
- odmítnout na parkoviště vozidlo (motocykl), ze kterého unikají pohonné hmoty, olej či jiné kapaliny, či jinak ohrožuje čistotu či bezpečnost na parkovišti
- odmítnout k parkování vozidlo, které není řádně zabezpečeno proti odcizení
- vydávat zákazníkům pokyny související s parkováním na parkovišti ve smyslu tohoto provozního řádu
- přijímat reklamace spojené s poskytováním služeb
Práva a povinnosti klienta :
- Klient je povinen:
- seznámit se a dodržovat provozní řád parkoviště
- dbát pokynů správce parkoviště
- umístit vozidlo (motocykl) tak, aby nevzniklo žádné nebezpečí a aby nepřekáželo jinému vozidlu (motocyklu) v parkování, provozu či manipulaci
- uzamknout vozidlo, k tomu použít mechanické a elektronické zabezpečovací systémy
- zdržovat se v prostoru parkoviště pouze na nezbytně nutnou dobu k zaparkování vozidla (motocyklu)
- neprovádět činnosti, které by mohly znečistit prostory parkoviště nebo příjezdových komunikací
- dodržovat podmínky protipožární bezpečnosti, ochrany zdraví apod.
- na vyzvání správce přemístit nebo strpět přemístění vozidla (motocyklu) na nezbytně nutnou dobu, a to na parkovací místo určené provozovatelem
- reklamace uplatnit před ukončením služby, a to u správce parkoviště nebo obsluhy
- Klient odpovídá za všechny škody, které způsobil v prostorách parkoviště.
- Klient obdrží daňový doklad.
Tento aktualizovaný provozní řád nabývá platnosti a účinnosti dnem 1. 1. 2020.